واگویه های دلارام

تورا از تو ربوده اند ، و این تنهایی ژرف است ...!

واگویه های دلارام

تورا از تو ربوده اند ، و این تنهایی ژرف است ...!

واگویه های دلارام

عاشقانه هایم و صمیمانه تـرین نوشتـه هـایم آنهایی هست کــه بـرای هیچکس مینویسم و سخنی از حقیقت سرشار است که هیچ مصلحتی آن را ایجاب نمی کندو اینها همان حرف هایی است که هر کسی برای نــگفتن دارد.حرفــهایی که پاره های بودن آدمی اند...اینـان هماره درجستجوی مخاطب خویشند،اگر یافتند، یافته می شوند.نوشته هایم همانانی هستند که گاه به لبخند وامیدارند و گاه به اشک.. ضرباهنگ کلماتی و واژه هایی که میلغزندو میرقصند از قلب تا قلم!دغدغه نوشتن قلمم را میخراشد اما نوشتن دغدغه ها روحم را .. اینجا فقط طالب آرامش و سکونم از نوع زلال!
___________________________
اگر میخواهی مرا بشناسی ، بشناس!
من خیلی آسانم ، آنقدر آسان که.....

با غزلیات مولانا ، عاشقی میکنم.
با شعرهای شاملو ، زندگی میکنم.
با سمفونی های انیو موریکونه ، بغض میکنم.
با نقاشی های ونسان ونگوگ ، تخیل میکنم.
با شاهکارهای آل پاچینو ، تعمق میکنم.
با کتاب های آلبر کامو ، دنیا را تحمل میکنم.
و با لبخند خدا بر پیکره ِ نحیف ِ انسانی ام،میمیرم ، تمام میشوم و پایان را آغاز میکنم.

کلاسه تحریرات
بایگانی تحریرات
مرقومات ماضیه
صاحب قلم

عدالت !

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۳ ب.ظ
زاویه ی دوربین در این عکس به گونه ای است که نمی توان از چشمان آن دخترک فرار کردنمی دانم چرا دلم نمی خواهد دنیا را از این زاویه نگاه کنم کفش ، نماد سنگینی یک انسان نه ،که  وزن همه ی دنیاست  .. هنگامی که چشمان دخترک زمزمه می کند که شانه هایش توانندارند تا وزن عدالت را با خود حمل کند ، کوچکی حقارت کننده ای دارددنتیجه ی عدالت انسان هایی که از بالا نگاه می کنند ... عدالت شوخی زننده ای است گاهی!منبع ... ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۸
delaram **

نظرات  (۸)

سلام دلارام جان
این چندمین بار هستش که پیام میزارم و جوابی نمیگیرم از شما
من اسمم دلارام هستش به همین خاطر یروز که سرچ کردم اسممو وبلاگ شما اومد رو صفحه اولین متن رو خوندم محو شدم همینجور نشستم و نشستم همه متن هاتون رو خوندم.
اجی دلارام توروخدا یه ایمیل به ادرسم که زدم بفرستید من کار مهمی باهاتون دارم
هر روز سر میزنم ببینم نوشته جدیدی گذاشتید که بخونم یا نه
اجی منتظرم توروخدا منتظرم نزارید
خداکنه حداقل این نظرم رو ببینید و بخونید.
راستی...
سال نوتون مبارک
این عکس و متن واقعا اشکم رو در اورد:'(
پاسخ:
: نازنینم یک پیام داده بودین که پاسخ نوشتم ... نخواندین لابد ! اصولا کامنتی رو بی پاسخ نمیگذارم. حتی به تایید - من آدرس ایمیلم بلاک شده در حال حاضر و دسترسی ندارم. هر پرسشی که دارین در قسمت پیامم بنویسین پاسخ خواهم داد .. و برخی پیامهایتان را اگر چنانچه خودتون نخواهید در محرمانه ها محفوظ و محترم خواهم داشت.. زنده باشی
...یاد جمله ای افتادم:مهم ترین عنصری که وجه دیالکتیکی صورت را برجسته می کند چشم است..چشم تنها عنصر پرتحرک وپرجنبش صورت در میان سایر عناصر ساکن ان هست...شاید چشمها و نوع نگاه راهی برای رخنه به درون فرد است....عدالتی وجود نداره به نظر من.
پاسخ:
: عدالت زیر بنای حقوق بشری ست لذا از آنجایکه برای بشر حقی متصور نیست ( رجوع شود به تصاویری که روزانه در یوتیوب و .. پخش میشود ) پس با قبول کامنت شما رد وجود عدالت میکنم.. و اگر عد را درمعنی شمردن و الت را نه از وجود تن بشر که به عنوان دست افزار بدانیم عدالت در باطن بازیچه ای بیش جز شمردن تعداد دست افزار ها برای نیل به مقاصد پلید بشر نخواهد بود.. ممنونم ارش
چه روز دلکشی دارم کنارت
چه ارامی زِ رُخسارت بهارت
دلـارامــی ای آرام دلـهـا
گـل آلـالـه ، مــاه عالم آرا
اگر صدها ادا داری و اطوار
که می آری دوای درد ما را
پاسخ:
/
اجی ممنونم .من واسه یه کاری به کمک شما نیاز مبرم دارم واقعا به کمک شما و قلم قشنگ و رسا و شیواتون محتاجم
خدا خدا میکنم که قبول کنید و کمکم کنید منم در حد توانم جبران میکنم هر جووور که شده
اجی میخوام یه متن راجب مادر سه تا شهید بنویسید
بخدا اگه ادرس ایمیلتون رو میخواستم ،بخاطر این بود که عکسی که میخوام متن واسش بزارم رو وتستون بفرستم و لالایی اون مادر شهید واسه پسراش
...نمیدونم شاید اون عکس رو دیدین تا به حال
یه عکسی که پیرزن با چادر سفید و گلدارش دم در خونش وایساده و عکس سه تا پسر شهیدش بالای در خونشه و مادرشون چشم انتظار کوچه رو نگاه میکنه.
اجی من واقعا به کمکتون نیاز دارم ...
دلم میخواد شما زجر و رنج این مادر رو به قلم بیارید برام
اجی دلارام خواهش میکنم :'(
خیلی واسم مهمه بخدا
میشه اجی؟
قبول میکنید؟؟
این نظر اگه میشه محرمانه بمونه
فقط نمیدونم جوابم رو که مینویسید رو هم محرمانه میدید؟
اونوقت از کجا پیداش کنم؟
فکر کنم اون دفعه هم چون محرمانه داده بودم جوابی که دادین رو ندیدم...

اجی منتظر جوابتونم بی صبرانه بی صبرانه
.
پاسخ:
: اصل پیام محفوظ ../ دلارام جان تصویر رو لینک کرده برام پیام کنید . به روی دیده متنی آماده ارسال میکنم در صورت ممکن شماره تماسی هم در صندوق پیامم بذارید ..
وووووووووواااااااااااااااییییی یددددنیییااااااا ممنوووووونم فکرشم نمیکردم قبول کنید.
امیدوارم هرررچی که از خدا میخوای اجی خدا ازت دریغ نکنه. وبهت بده.ان شاء الله
فقط خدا میدونه چقدر واسم مهم هستش این متن و عکس
راستش با گوشی میام نت بلد نیستم لینک عکس رو از توی گالری عکسم پیدا کنم و بردارم شرمندم:'(

شماره من 09338069051
اجی اجازه دارم اون لالایی رو هم اینجا بنویسم براتون؟؟
الان سر کلاسم ولی حتما مینویسم واستون
خیلی سریع تا سر شب
لطفا این پیامم محرمانه بمونه
ممنونم اجی واقعا ممنونم
.
پاسخ:
توماج  گرامی  قدیمی  در اولین فرصت پیداتون میکنم. فعلا فرصت نکردم فیس بوک سر بزنم.. اینجا دیدمتون و بی اندازه ذوق زده شدم. ممنونم
هه عدالت؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">